God natt!

Fasen va klockan går!
Iofs, inte så konstigt kanske.
Somnade om rätt snabbt efter att
Andreas hade gått till jobbet imors vid halv nio,
å vaknade inte till liv igen förens vid tolv ^^
Längesedan man sov så länge UTAN att
vara bakis :p
 
Bara tvättat en maskin tvätt idag, fixat mat och
sedan har soffan varit min närmaste vän idag.
Kikat på Tv, spelat The sims 2, nördat Facebook
och försöker lära mig hur detta Windows 8 funkar.
Appar hit å appar dit *suck*
Jaja nån gång kanske det fastnar i skallen.
 
Har ett otroligt sug av att åka ner
till Uddevalla med och träffa alla
sötnosar. Saknar Uddevalla som fasen ibland,
och nu har ja ju inte varit där på ett par månader
heller.. Ja vi får se när vi kan åka ner.
Förhoppningsvis nu i Januari iaf =)
 
Ja det va väl det.
Suger på att blogga märker ja.
Finns inget å skriva å sen glömmer
jag bara av att jag har bloggen ^^
Så, sorry!
Puss!
 
Min nya laptop,
tack hjärtat mitt <3
Slutat bita på naglarna *stolt*
Rockabilly flickan i mig
kommer fram ibland =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0