It´s just another Wensday

 
 
 
Lite grejer har hänt sedan jag skrev sist.
Bland annat så har Viktor fått gipsat
foten/benet. Han trillade och stukade en
sena i foten förra veckan, så nu gäller kryckor
och rullstol till och från skolan.
:(
Men har mår iaf bra och har lärt sig
hoppa riktigt bra på kryckorna med.
Njuter gasnka mkt av att få så mkt
hjälp av sina klasskamrater med ;)
 
Har även provat på att jobba kväll på jobbet.
En -after work- kväll, som innebar
- servering & försäljning av öl & vin
samt städa undan efter alla after workare.
Riktigt kul att testa på något nytt så
hoppas på att få köra nån mer gång.
Till veckan ska jag även få pröva på
att vara -frukostvärdinna- Vilket innebär
att jag börjar kl. 05.00 på morgonen :-o
Insane! Men kommer nog att gå bra.
 
Idag är jag ledig, ska jobba imorgon & på Fredag.
Imorgon direkt efter jobbet är det JULBORD
på Nöjesfabrken med underhållning av STARBOYS
som gäller, sweet!
 
Hare så göttit! <3
 
Me in 3 ways =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0