Torsdag

Jahapp, Torsdag då, och ingen katt...
Har fått mkt feedback på FB av vänner och
bekanta, och jag vill inte ge upp hoppet
på att han ska komma hem, men tankarna
flyger runt om vad som har hänt...
Så olikt honom, min tjocka rädda katt <3

Dagen har gått rätt fort, något
stressigt mot slutet, men inget
större problem att fixa.
Gött när dagarna går fort, me like!

Längtar tills imorra när ja slutat med.
Då kmr min älskade hit igen!!
Fast det är ju bara över helgen, men ändå.
Ska bli så gott å få kramas å mysas!!
En lugn helg med film å myspys, me like!

Nästa helg ska jag å Viktor åka till Grums
och hälsa på morfar, som även ska vara barnvakt
ett par timmar på kvällen då ja ska upp till
brorsan å hans 40års fest.
Köpt FYRA presenter till göbbjäveln, så hoppas
det duger öt han :p haha
Vet att han kmr bli mkt nöjd över ena, den seriösa
presenten, men sen får han ju 3 oseriösa med ;) hihi

Nej, fortsätta kolla på Tvn innan
det blir att dra en date med kudden!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0