Top Model 16

YAAAY! Top model 16 började idag, sitter
å tittar på det nu =)
Ingen som visste det om mig va? =P
Gillar det, snygga kläder, tuffa utmaningar och
söta tjejer, tokbra =)
Intressant att se, tkr jag iaf =)

Varit till Bergvik med pappa, investerade:
- Mat
- Nagelförstärkare
- Kvällsmat på McDonalds ;)
Mysig kväll tsm med bästa pappi <3
Han tog även med sig datorn, så får vi se
om det går att göra nåt åt den, annars får ja väl
önska mig en ny tills jag fyller år ;)

Väntar på att Andreas ska komma ut på msn så
man kan få sig en liten internet date innan man
ska lägga sig å sova. Jobbet i ottan igen *gäsp*
Blir trött bara jag tänker på det.
Men bara man kommer upp så blire bra =)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0