Tick tack tock

Tiden går fort, så underbart.
Snart är det november och min
älskade fästman kmr hit för att stanna
för evigt =) Längtar så!

Dagen har gått bra, både för mig och Viktor.
Hans kedja hoppade av på cykeln, tur är väl
att det hände när jobbet så ja traska in å fråga
vaktis om han kunde hjälpa mig, å det gjorde han =)
Tack så mkt!
Så nu funkar cykeln som den ska, kedjan både
smörjd å sträckt.

Nu har vi ätit mat och Viktor är ute å leker
en stund innan det är dax för kvällen.
Kvällsmat och film, sen sängen.
Får se om han är lika seg till morran att få upp
som han va imorse, tur är väl att han inte
behöver äta frukost hemma utan gör det på
fritids, annars hade vi nog aldrig kommit iväg :p
Imorse va det verkligen: Upp, klä på sig, åka.
Och ändå blev jag sen till jobbet.. Men ja hann
med allt som ska göras på morran ändå så =)

I helgen blir det lugnt med plutten, blir väl att
titta på film å bara ha det gott tsm på kvällen, medans
på dagen lär han vilja ränna ute å leka =)
Mamma kommer på besök på Lördag, ska bli
gött å träffa henne, va ett tag sedan nu.
Ska väl laga nå gott å äta å lite så.
Får se vad vi hittar på...

Kallt som tusan är det med.
Både ja å Viktor frös som fan
imorse när vi åkte till fritids,
å när vi åkte hem med för den delen.
Don´t like!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0