Onsdagen är kommen!

Ja då är man mitt i veckan åter igen då,
fan va dagarna går fort, det gillas =)
Fick med mig Viktor hem igår, myspys som bara
den, inge bråk eller tjaffs på hela dagen
eller kvällen heller för den delen, underbart!
Hoppas resterande veckan fortsätter så med.

Lördagens fest va supertrevlig, det lilla jag kommer
ihåg, tyvärr blir det ju som alltid när vi dricker sprit
så funkar det inte alls.... Varför vet jag inte, inte
Andreas heller.. Men men, så är det.
Vaknade iaf upp av att Andreas väckte mig vid 15 tiden
på Söndagen, så jääävla bakis, helt otroligt.
Sov hela dagen, gjorde absolut ingenting utan sov,
sov och åter sov.
Vaknade på Måndagen igen, inte lika dålig men fortfarande
inte helt pigg å fräsh..
Tog det senaste tåget hem, va inte hemma i Skoghall förens
22.40, styggt trött.

Jobbigt när klockan ringde igår på morgonen, sov kanske
2 timmar under natten, så gårdagen va inge sköjj alls.
Men nu är det som vanligt igen å livet leker.
Längtar så mkt efter Andreas bara, jäätejobbigt :,(

Men om det fixar sig med pengar så kmr han nästa
helg å stannar över helgen iaf *hoppas*
Annars kmr det kännas som en evighet innan
vi får ses igen, å det orkar ja fan inte...
Men snart är det november och då kmr han föralltid
vara vid min sida =D Åh va underbart!

Nej ja har inte tid med det här.
Håller på att tvätta, ska ta och laga mat strax
och väntar på att man ska få hänga tvätten.

Adjöken fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0