Några massa timmar kvar...

Åh, hur ska man få tiden att gå snabbare??
Vill ju ner till min älskade man NU inte imorgon kväll :p
Åker 15.59 från Karlstad, är framme i Uddevalla 18.33
Då blir det att ta bussen upp till svärmor och invänta
att Andreas ska komma hem från jobbet, och då vankas det:
MASSA MYS, PUSSAR & KRAMAR! <3 Underbart!

Dagens jobb har gått fort som de andra
 dagarna denna veckan, gött som fan.
Nu sitter man hemma å slappar, behöver inte
fixa matlåda idag då ja ska krubba på jobbet imorra:
hamburgare, bröd å mos =) Mums!

Ja borde ju som sagt va diska, men det är inte så mkt
och jag har verkligen ingen ork eller lust heller
för den delen, det enda jag ska göra idag är att
slappa och ta en dusch.
Packningen står redan klar i köket, så efter jobbet
imorra är det bara hem, byta om vänta på att klockan ska
ticka på för att ta 15.03 bussen in till Karlstad..
LÄNGTAR ihjäl mig nästan!!!
Hur fan ska jag klara av TRE veckor sen?? Omöjligt juh :/
Men men, bita ihop å tänka på annat.

29:e ska jag på brorsans 40års fest =)
Ska bli kuligt, redan beställt presenter åt han med.
Hoppas han blir nöjd, det borde han bli med tanke
på att ja fan inte fått en present på flera år =P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0