Miss you, so much

Andra dagen utan Andreas vid min sida.
Usch, det känns superjobbigt.
Tog jättelång tid att somna igår, Viktor låg på
min sida av sängen och jag låg vid Andreas sida..
Mmm luktade Dreas iaf, alltid nåt :)

Igår spelade vi Xbox, käka lite gott, kollade
på två filmer: Bugs Bunny & Snälla spöket Casper.
Käkade allt för mkt godis, i vanlig ordning innan vi
gick och la oss vid halv elva.
Viktor va rädd för ett skelett han sett på filmen så han
ville såklart ligga hos mammas så det har varit VARMT
i natt vill jag lova. Och han ligger ju inte direkt
still i sängen heller :p haha, men ja somnade tillslut jag med.

8 imorse vaknade han, låg å småmyste i sängen ett tag innan
han ville ha frukost å morgonmysa i soffan ist =)
Blivit Lego Star Wars spelande för oss båda två nu
på morgonen, nu äter han nudlar för fullt och
tittar på Cartton network, hell yeah!

Senare idag, om det blir bättre väder, så ska vi knalla
bort till Folkets park med Carro som är barnvakt idag.
Bara det inte regnar och solen skiner lite så vore
det ju perfekt för en liten piknik med =)

Stora datorn bestämde sig för att lägga av igår med =/
Trogen vän i 5års tid, eller va länge ja nu haft den.
Den började göra ett "tick-ljud" för sig, där man sätter
in skivorna, sen vara bye-bye med den.
Allt blidde svart bara, så messade pappa igår för att
se om det fanns nån garanti kvar, men han var ju
på jobbet såklart, så han skulle höra av sig idag.
Så hoppas han ringer och att det finns garanti kvar med,
visst, har ju våran mini-laptop, men vill att ha en stor
dator med så Viktor kan få spela å så med...
Får la försöka skaffa mig en ny om garantin är slut.. *dyrt*
Synd bara att alla kort blir borta, kort från när jag
och Andreas träffades första gången, gamla bäbiskort
på Viktor, massa musik som är svårt att få tag på osv... :,(

Mamma kanske kmr imorra med. Hon och Allan hade
vart på båtresa och köpt med godis och cig =)
Haha dom hade haft det, så där, köpte en flaska å satte
sig i hytten å grogga, som man alltid gör...
Men dom vaknade upp dagen efter å hade inte gjort
ett skit, alltså: druckit, somnat, vaknat så va det dax för frukost buffén :p
Haha bra där mamma!

Jaja det blev att ett par rader iaf!
Mkt nöje! Puss!


Miss you - Love you


Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0