Måndagen avklarad!

Fy faaaaaan va trött jag var när klockan
började tjuta imorse, jisses, trodde nästan jag
skulle få en hjärtinfarkt.
Och ingen lust alls att gå upp hade jag heller,
men det var bara att bita ihop och gå upp det.
Kallt som fan va det, men det är ju tur att man inte
har så långt till jobbet iaf ;)

Imorgon efter jobbet ska jag cykla till fritids
och hämta hem mitt lilla hjärta, gott med lite liv
och rörelse här hemma igen =)
Skönt att man har en dag extra tsm med,
och hoppas han är lika dundermysig denna vecka
som han var sist han var här, helt underbart.
Förutom på morran då, båda är trötta å halvsura
och att bege sig iväg på cykeltur 06.10
är väl ingen hit för någon direkt :o

Idag efter jobbet har jag inte gjort ett dugg.
Eller jo, lagat lite mat, spelat nåt mupp-spel
på Facebook och zappat fram och tillbaka
på denna kassa Tvn, massa kanaler genom
ComHem, och ALLA sänder skit, pinsamt. Haha

Fredagen blir det att invänta pappa efter jobbet, vi
ska åka till Grums och sova hos pappa.
Även hinna med att gå till brorsan så Viktor får
leka med sina kusiner och jag kan umgås lite med
storebror och hans kärring =)

Lördagen ska pappa vara barnvakt ett par timmar
på kvällen då jag ska till brorsan 40års fest.
Blir att köpa några cider bara och ta det lugnt.
Vill ju inte ligga halvdöd på Söndagen då det är
sista dagen med lilla hjärtat :)

Måndag kommer förhoppningsvis Andreas hem
för gott med, längtar JÄTTEmkt.
Saknade är stor och jobbig, men men, detta
klarar jag av, inge problem, månaden han
varit borta är ju snart slut och det har ju gått
väldigt fort så sista veckan nu borde inte
vara nåt problem.

Uppdatering om Eddie (min katt)
Inte sett eller hört nåt, ingen i min närhet
heller för den delen. Funderar på om han verkligen
velat bort sig eller om det har hänt nåt hemskt.
Tänker iaf inte ta bort varken matskålen eller
kattlådan förrens jag vet nåt.. Jobbigt :(

Ja nej, ska titta klart på "Pengarna på bordet"
för att sedan bege mig till sängen och försöka
sova, upp i ottan som vanligt imorra!

Bye, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0