Jobbat på

Ja det var tröttsamt när klockan ringde
imorse, men det va bara att bege sig upp
och göra sig i ordning för jobbet.
Blev rätt pigg när jag väl kommit till jobbet,
och väl fick komma igång.
Dagen har gått rätt fort med så, inget att klaga på =)

Tyst är det här hemma med, blir nästan galen.
Ska packa ihop stora datorn senare idag, pappa
kommer och hämtar den imorra, så en av hans
arbetskamrater skulle ta en titt på den, hoppas
det går att fixa..

Väntar på att Allan ska komma med en limpa cig
som han å mamma köpte på deras båtresa,
gött att inte behöva tänka på det problemet iaf!
Och när pappa kommer imorra så ska vi även handla
hem lite mat till hushållet. Lika bra att få det gjort.

Annars idag blir det slappt, ska lägga mig tidigt ikväll
med tanke på att jag sovit väldigt dåligt inatt.
Kan vara gött att få bli riktigt utvilad =)

Jaja, jag finns att få tag på på sms, facebook eller wordfeud (jaemmy)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0