Ensamheten tär redan...

Usch, nu är man helt ensam hemma i den trista
lägenheten... Bara katten som sällskap, synd att han
inte kan prata :p haha
Nej men fan, va man tänker när man är ensam.
Att bli ensam med sina tankar är farligt sägs det, men
det kan ju vara bra att se över sitt tänk med.
Så får väl se det positivt, och jag har ju som sagt
va katten med ;)

Orkat tvätta två maskiner, skickat hem Viktor till sin pappa,
duschat, vart ner till byn, ätit och nu sitter man i
soffan å "vilar"" ut sig lite :p haha
Ja och spelar Wordfeud då såklart, styggt beroendeframkallande :p
Går väl si så där, rätt svårt när man bara får
kassa bokstäver hela tiden, men kul är det iaf =)

Borde ha klippt mig denna månaden med, men cashen
räcker inte till tyvärr, så fågelboet på skallen får
väl sitta kvar tills nästa månad :p
Eller månaden där på, kom på att brorsan fyller
40år den 15:e och ska ha fest den 29:e, så får lägga
lite cash på en bra present till honom med..
Utgifter, utgifter och åter utgifter.
Nej det där med Lotto, får nog ta tag i det nån dag ;)

Längtar efter Andreas med så det svider.. Ska ju dit till helgen, men
efter det så kmr vi ju inte ses på TRE veckor... My god, hur ska
detta gå? Kärleken till min karl är så stark så det är helt otroligt,
kan inte tänka mig ett liv utan honom, någonsin!
Och att allt funkar så bra här hemma är ju ännu bättre.
Viktor lyssnar mer och bättre, på mig med, pojkarna
hittar på saker och hjälper varandra här hemma.
Så gött att se!! Värmer hela kroppen :)

Over and out
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0