En underbar vecka har lidit mot sitt slut

Haft en supervecka tsm med Viktor.
Inget bråk, tjaffs eller nåt.
Dock lite tjat på morran för att få
upp han å till fritids, men annars, inget.
Så jävla underbart.
Kul och mysigt har vi haft det, kikat på filmer,
gosat i soffan, ätit god mat, spelat tvspel
och bara vart tsm, bara han å jag =) Me like.
Men nu är han hos sin pappa igen, å fan va tyst det är.
Först tyckte jag att: Ahh, lugn å ro!
Men det gick över snabbt, FÖR tyst å lugnt.
Ingen att prata med förutom katten typ ^^

Har iaf diskat å så nu under kvällen.
Även tagit en lång, varm dusch, härligt!
Precis fått i mig lite kvällsmat och tittar på
Dokumentär: Mord på 9an, väntar på att
Law and order SVU ska börja innan det blir
att stänga ögonen och sova. Jobb nalkas i ottan!

Va nere i förrådet igår med, hittade min vinterjacka
jag hade förra vintern, den funkar i år med.
Såg att den passade sjukt bra tsm med stövlarna
Andreas köpte åt mig =) Röd å svart, precis
som stövlarna, skitnajs!
Nu är det bara ett par termobyxor och ett par
ordentliga vinterkängor som fattas innan snön kmr.
Viktor har redan allt han, kanske får köpa lite mer
handskar å nån mer mössa bara =)
Andreas va ju snäll å köpte vinterskor till honom med =)
UNDERBAR man jag har!

Finns inte många män här i världen som tar hand om
sin flickväns barn så bra och mkt som han gör.
Helt underbar med honom och Viktor lyssnar
och respekterar honom med. Är så lyckligt
lottad över att ha hittat honom och fått honom.
Andreas, Du är min räddare! Ord kan inte beskriva
min kärlek till dig, min respekt till dig och min glädje
till att få vara din fästmö. Älskar dig, nu och för evigt
<3

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0