Eddie, kom hem! =,(

Hoppet verkar vara borta nu.
Eddie har försvunnit, ett stort
hål i mitt hjärta har det blivit.
Undrar vad som har hänt?
Har han blitt överkörd, instängd, omhändertagen
av någon vänlig själ? Undrar!
Vill veta!
Saknar han jättemkt, han har funnits med
i familjen sen han var en liten plutt, i nära
6 års tid, snälla. Kom hem Eddie!
Mamma saknar Dig sjukt mkt ! <3


Jobbigt att försöka tänka på nåt annat
när man är så oviss om Eddie, han betyder
jättemkt för mig och är min lilla kelgris.
Älskad av alla och älskar alla med
för den delen, Världens goaste katt! <3

Folk som säger: Äsch det är ju bara en katt.
Kan då FAN aldrig haft ett husdjur som dom älskat.
Att förlora ett djur är som att förlora en i familjen.
Det är verkligen så, sjukt, men sant.

Ingen som håller mig sällskap framför Tvn,
ingen som jamar när man kommer upp på morran
för han vill ha mat, ingen misse som ligger hos mig
 i sängen och snarkar... =,(
Orättvist!!

Satte upp lite lappar i området förut efter jobbet.
Får se om det ger nåt resultat, "annonserat" ut på
Facebook om att man kan hålla utkik efter han, även massa
goa vänner å bekanta som delat fotot och hjälper
i den mån dom kan, underbart med folk som bryr sig!
Det värmer gott i ett krossat hjärta....

EDDIE, MAMMA SAKNAR DIG, KOM HEM! <3

 
Världens goaste kissekatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0