Eddie är borta.... =(

Igår gick Eddie ut som han brukar, men......
Han har inte kommit tillbaka än :(
Precis vart ute och kollat å ropat efter honom,
men inte en skymt av min älskade kisse..
Börjar bli orolig som fan..
Han brukar ju vara borta ett par timmar, men
har alltid kommit tbk på kvällen
innan ja lägger mig, så nu måste det ha hänt
nåt eller så har stackarn gått vilse eller nåt...
Usch, hemska tanke att det hänt nå, har ju varit min
kissemisse i nära 7 år snart... Åhh, kom hem gubben!!!

Har väl varit en si så där dag idag.
Segt på jobbet, trött som aset som varje Tisdag,
ingen katt, somnade på soffa så ska bli intressant
å se om ja kan somna sen ikväll.. Blä!
Inte lust att göra nåt, har disk i hon, men icke.
Blev soffan så fort jag kom hem, har varit grått
i dystert precis hela dagen idag, inge kul!

Äsch, fortsättar kolla på Cake Boss å drönar i
soffan mer.

Bye!


Min älskade kissemiss, kom hem! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0