30år/kanelbullens/års förlovningsdag!

Grattis till min UNDERBARA fästman Andreas som
fyller 30år idag. HURRA HURRA HURRA!
Synd att jag inte kan vara vid din sida idag, men vi ses
iaf till helgen! Miss and love You!

Det är även 1år sedan idag som jag föll ner
på knä och frågade om Vi skulle förlova oss,
så det kommer med att firas i helgen *lycklig*

Åsså inte at förglömma: Kanlebullesn dag.
Köpte mig en bulle på Ica innan jag åkte hem,
jäääävlar va stor, och jääääävlar va go den var!
Ligger på soffan och jäser efter den, jisses.
Sinnessjukt stor ;)

Dagen har varit rätt okej idag, gått ganska snabbt och
vi har fått gjort bra mkt, pratat med chefen och
rett ut lite grejsaker *privat* Bara mellan henne och
mig så det är ingen idé nyfikna människor frågar!
Imorra är det nya friska tag med massor att göra.

Pratade med pappa förut med, trodde han skulle komma
vid 16 tiden eller nåt, men nej då, halv sex kommer han.
Inge drygt och vänta för all del *suck*
Har egentligen en del att göra: diska och plocka ihop
den där jävla skitdatorn, men just nu orkar ja inte..
TRÅKiGT att diska!!
Får nog se mig om efter en bänkdiskmaskin framöver
man slipper den där dreten =P

Torsdag ska jag jobba själv två timmar på eftermiddagen,
så ja måste roa mig med att leta upp mp3n och dra över
lite musik så man har nåt att lyssna på medans man
lallar runt i sin ensamhet. Sen har jag förhoppningsvis
fått min ledighet beviljad så drar jag till Uddevalla på
Torsdag eftermiddag med 15.59 tåget, längtar inge
styggt för övrigt, inte alls.. ELLER JOHO!!!
Saknar min älskade sååååååååååååååååååå !

Jaja nog tjatat om det.. Annars då?
Inte mkt alls, jobbar, äter, sover typ.
Det enda jag gör nu när man är ensam hemma.
Nästa vecka kommer Viktor igen <3
Ska bli intressant att få honom gå upp
i ottan för att vara på fritids 6.30 när det öppnar.
Kommer att få gå och lägga oss tsm på kvällarna,
haha annars orkar ingen av oss ;)
Ska bli gött när Andreas kmr tbk så slipper han
gå upp med mig Viktor, då tar ju Andreas med han
till skolan som börjar 8.20 ist, mkt bättre :)

Nej men nu orkar ja inte skriva nåt mer, blir
bara massa dravvel ändå.
Avsluta min RedBull och en cig, så ska ja lägga
mig ner på soffan sen å zappa dålig Tv ist :p

Puss!



Love <3


Mums !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0