Febrig Onsdag

Usch, vaknade vid 4 tiden imorse av att
lakenet satt fast på kroppen av all
svettning under natten, plus att jag frös som
en dåre. Upp å lägga sig i soffan tills klockan ringde
för att se om det gått över, men icke.
Legat på soffan och sovit av
och till hela dagen, med blandning av
höverhettning och att skaka för att
man fryser så. Underbart, eller nej.

Just nu ligger jag bara i soffan, dricker så
mycket jag kan och käkar värktabletter.
Allt för att man ska få må lite bra igen.
Why me? :(

Veckorna rusar iväg med, inte långt kvar
alls innan det är jul och allt som har
med det att göra.
Julgardiner och stjärnor sitter uppe i fönstern,
nästa vecka när Viktor kommer så ska vi
sätta upp vår gran å pynta den tsm, lovade
ju det förra veckan :)
Igår efter jobbet gick jag å Andreas bort å klippte
oss, vilket var MYCKET behövligt.
Supernöjd över resultatet med, as always.
Sen åkte vi ut till Bergvik och köpte
de sista julklapparna , så nu är det klart med.
Ute i god tid för en gångs skull =)

Får se hur jag mår under kvällen, med tanke
på vad mkt jag sovit så lär jag väl inte somna
alls ikväll, men men.
Mår jag inte bättre blir det att vara hemma imorra
med, och gå till jobbet på Fredag.

Väntar på att Andreas ska komma hem igen.
Han är iväg å tränar med Ch, tomt här hemma
å ingen som tar hand om mig *snyft* ;) haha

Han va på jobbintervju i Måndags med, så nu
väntar vi båda två spänt på att få svar.
Ett vikariat är ju bättre än inget jobb alls
så vi håller tummarna stenhårt =)

Nej, luta sig tillbaka i soffan, titta
på Masterchef Goes Large och försöka
glömma bort febern, får se hur det går ^^

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0