Eddie är tillbaka - Sambo för alltid <3

Helgen i Grums var jätterolig.
Åkte till Toys r Us på Fredagen innan
Grums och köpte en Halloween kostym
till Viktor, en demon med yxa ville
han vara, och så fick det bli :)
Pappa lämnad av oss hos brorsan
så att barnen fick leka av sig lite medans
vi satt å tjöta :)
Gick hem rätt tidigt, beställde pizza, satte på
en film inne på rummet, Viktor somnade efter
10 minuter och jag efter en halvtimme =)

Vaknade och var utvilad, båda tog en sovmorgon
till halv tio då pappa kom in å sa att han skulle
köra syrran till jobbet.
Upp å fixa frukost, läste lite och byggde med
lego som vi alltid gör =)
Hälsade på farmor å fikade, åkte
och handlade he lite gottis till Viktor å
morfar och hyrde en film.
Lagade mat, käkade gjorde mig i ordning och
gick sedan upp till brorsan för att festa lite.
Blev en skitkul kväll men även en lugn sådan,
lagomt salongsberusad traskade jag hem å va hemma
INNAN tolv, mkt imponerad av mig själv må jag säga!

Nästan inte bakis alls på Söndag, lite huvudvärk bara.
Vaknade före Viktor, låg å tittade på Tv lite innan han
vaknade, gjorde frukost tsm och bara myste i sängen
och tittade på film.
Medans Viktor lekte satt jag å pappa å tittade på
tv å bara slappade innan vi åkte in till Karlstad
och tog middag på MAX, gott!
Körde hem Viktor, handlade lite innan jag kom hem.
Tv å dator häng hela kvällen, sen somna ja gott...

Nåt som är helt otroligt och fantastikt är att en tjej
fick tag på mig på Facebook och trodde att hon hittat
min katt, 16m upp i en tall nära där jag bor.
Mycket riktigt var det min lilla Eddie som satt där å skrek.
Efter många om och men, folk med specialskor för att klättra
upp i träd, stege och massa lockande gav vi till sist upp för
att ta nya friska tag på Tisdagen.
När jag vaknat hade samma tjej skickat ett sms till mig å berättade
att Eddie inte satt i trädet längre, klääde på mig å öppnade
balkongdörren och där låg min lilla kissemiss! =D
Smal som tusan har han blitt, men har inte ont eller nåt.
Trött, hungrig å sliten med UTEGÅNGSFÖRBUD har han ;)
Ligger så gott här i soffan å myser med mig å min älskade Andreas.

Andreas kom fyra timmar för sent igår pga att ja, tågen krånglade.
Men nu är han här, och här för att stanna.
Underbart, kan inget annat än att älska mitt liv:
- Eddie är tillbaka
- Har min underbara son
- Min älskade fästman bor här på heltid Äntligen
- Jobbar gör man och lön får man
Helt perfekt!

Shit vilket inlägg det blev =)
Men nu tar det slut då det
är dax att göra toast till
mig å kärleken =)
Have a nice night!

Bye!

 Min farliga demon-pojk!

 Jag och storebror festar =)

 Lilla kissen myser gott med "pappa" igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0