Då va det Söndag igen då.

Shit vad helgerna springer iväg..
Skulle vara gott att vara ledig
i iaf 2 dagar till ;)

Fredagen var fylld av mys tsm
med mina två grabbar.
Käkade tacos till middag, Viktor var
hemma hos ett par kompisar och lekte
tills det var dax för fredagsmys som denna
fredag bestod av: Kung Fu Panda2, chips och godis.
Blev en relativt tidig kväll då vi skulle
upp tidigt på Lördagen, Viktor skulle följa
med sin pappa till Finspång.
Vi var uppe med tuppen, käkade frukost
och tittade på film tsm innan hans pappa kom.

Annars hände inte så mkt igår.
Andreas väntade större delen av dagen
på att CH skulle höra av sig så att han
kunde få dricka massa öl och whiskey :p
Kvällen kom iaf och Andreas drog iväg.
Jag nöjde mig med att sitta hemma i soffan
och titta på tjejfilmer (romantiska komedier) och
käkade chips ;) En lyckad mysig hemmakväll,
som slutade med att jag redan låg i sängen
innan 12 ;)

Vaknade vid halv nio idag, men bestämde mig
för att somna om.
Så jag knalla upp vid halv elva ist ;)
Andreas ligger fortfarande och sover ruset
av sig, och det behövs. Jisses va full
han var när han trillade in här vid halv fyra
imorse, och han lovade att inte väcka mig,
det gick ju bra.. Inte.. Jaja, sover å snarkar
som bara den, och det ska han få göra med ;)

Ska nog över till tvättstugan sen och
se om det finns någon bra tid att få.
Byta sängkläder som ska tvättas, går ju inte in
så mkt i min lilla maskin, då lär man få tvätta
1000000 maskiner innan alla sängkläder är klara ;p

Idag vet jag inte vad man ska göra.
Ja Andreas lär ju vara dunderbakis hela dagen
så det blir väl att ta hand om honom :p haha
Funderar på om det är min tur nästa helg ;)

Ha en fortsatt bra dag allesammans!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0