Värdelöst fast Underbart

Ja, jag vet, konstig rubrik idag men ja
ska strax förklara vad jag menar =P

Tisdag sen kväll fick jag feber...
Onsdag gick jag säkert på toan en 100ggr,
febern stannade kvar.
Sedan har jag varit halvkass ända tills
på Lördag...
Så, vad är då Underbart då?
Jo, ässkingen kom ju på Onsdagen å tog
hand om mig å har pysslat om mig hela veckan. =D

Fast ja idag har han ju åkt hem då =,(
Legat i soffan å myst hela dagen.
Tittat på "Trassel", som va jättebra =)
Lagat dundergod mat:
Baconlindad fläskfilé
Friterade pommes
Bearneissås
INGEN DRET!

Åkte in med 15.05 bussen för att följa med
honom till tåget, svider lika mkt i hjärtat
varje gång vi skiljs åt
, kärlek på distans
är fan inte lätt...
Men med tanke på att vi redan är inne snart
på halva mars månad så lär det inte ta spec
lång tid innan det är första Juli då han flyttar <3

Ajja, jag har iaf dammsugat nu när ja kommit hem.
Börjar med matlådan inför morgondagens jobb..
Som blir än en gång ute på Sätter, får se vad
långt Barbro å Thomas har kommit då jag varit hemma...

Resterande av kvällen ska jag slappa i soffan till
tv4+ just nu iaf, matlagningsprogram för hela slanten =)
Sen blir det Solsidan, Time Out följt av Brölopsfotografen
innan det blir att lägga sig å försöka somna ensam =/

Ser inte min älskade förens 25e igen =(
SAKNAR DiG REDAN JÄTTEMKT MiN KÄRLEK <3

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0