Uttråkad som f*n

Inte finns det nåt att göra.
Lönen kmr på Fredag.
Film har jag redan sett.
Skit å repriser på Tv.
Matlåda fixad.

Hm va fan ska man göra?
Finns fan inte ett dret att hitta på.
Kallt å jävligt ute, å grått, så man känner ju
inte direkt för att gå ut =/
Å lägga sig än kan man ju inte göra, då vaknar
man ju i natt å stirrar i taket tills
det är dax att gå upp å jobba.

Ska tydligen mötas nere vid Vårdcentralen
kl. 8
te möra, undrar vart det bär iväg
å vad vi ska göra.
Har ju fönsterputs kvar på alla ställen vi varit på.
Å det känner ja ju verkligen INTE för att göra.
För det sliter fint på armar å rygg det, jisses.
Usch.

Funderar på att överraska Andreas
med nåt sött på Fredag med.
Har bara inte kommit på vad än.
Går ju inte skriva för mkt här,
ifall ifall han läser ;)
Tji fick du för det babylove <3 Hahaha

Bjä bjä bjä, fan va trååååååååk!

Ibland ångrar man vissa val man gjort i livet.
Som nu, sitter helt ensam, i en lght å bara tittar
på antingen Tvn eller datorn.
Ingen att umgås med, prata med eller nåt.
Iofs så är det mitt eget val, har ändra min livsstil
och livssituation radikalt.
Skaffat jobb, förlovat mig med världens underbaraste man,
börjat ordna upp livet ordentligt ist för att supa
bort livet som alla andra verkar göra här på Skoghall.

Det är jävligt trist, men lär ju vara värt det i längden.
Sen står jag där, familj, pengar och jobb,
medans de andra kanske ligger på gatan eller
haltar sig fram på socbidrag.
Vilket ja INTE på något sätt säger är fel.
Har själv varit där många år.
Inget jag är stolt över direkt, men har man inget
val så måste man svälja stoltheten & gå dit.
Å inte är det mkt pengar att leva på direkt.
Jag å Viktor fick 3000:- över varje månad efter
alla räkningar va betalda, om det va en "bra" månad.

Men men, nej fan va djup ja börja bli här helt plötsligt.
Usch å fy =P hahaha
Nyttigt att skriva av sig ibland med, så får
Ni ju nåt att läsa å gotta Er i ;) hahaha

Over and Out people!
Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0