Underbarast är Du <3

Inte nog med att Andreas har gjort mitt
liv ljust igen, å ger mig den kärlek å respekt
jag förtjänar, så är han underbarast på
överraskningar med.
Var meningen att han skulle komma nästa Fredag,
'alltså ETT PAAAAR dagar kvar, men han kmr ist på ONSDAG =D
LYCKLIGAST I SKOGHALL!? AAAAAAA!

Andreas, min kärlek till dig går inte att beskriva
med orden som finns till hands.
Min lycka över att ha fått träffa Dig,
och fått dig till min fästman är lika
obeskrivlig den,
Du är UNDERBAR <3


Hämtade Viktor från fritids idag med efter jobbet.
Magnus å Lovisa hade nå möte att gå på
under eftermiddagen å undrade om ja hade tid.
Å visst har jag det för mitt lilla hjärta.
Heljen är fixad för oss med:

Fredag: Bio & McDonalds tsm
Lördag: Barnvakt i Grums
till mina brorsbarn
där Viktor kmr må som en prins att få
sova över hos "bästa kusin Jason"

Underbart!

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0