Tröttast på Skoghall

Shit va trött jag är idag, helt otroligt.
Å huvudvärken börjar krypa sig på med,
inge kul alls, synd om mig =(

Dagen på jobbet idag har gått ganska snabbt,
samma sak med eftermiddagen nu.
Fick brev från ComHem om att digitalboxen hade
kommit, glatt övertalade jag Kidh om att köra mig
till Bilisten innan det stängde för att hämta ut
paketet, kom hem å började packa upp, glad som fan.
Men......
Brevbäraren i kommunen måste vara totalt jävla blind.
Det står klart å tydligt A.Sandberg på brevlådan,
alltså ska brev till A.Sandberg läggas där i.
Men ICKE!
kortet man ska stoppa i boxen har ju inte
kommit än, bara att ringa ComHem, å få dom
att skicka ett nytt kort, så man får vänta yttligare
ett par dagar innan man får igång dreten *suck*

Imorra är det sista jobbdagen för veckan, ska bli skönt
att vara ledig lite känner ja.
Ryggen går i strejk snart å samma med skallen =P

Bio som sagt imorra: Rango =)
Sen McDonalds, det hör ju till när man går på bio.
Lördag ska man vara barnvakt åt brors barnen, har jag tagit
mig vatten över huvudet kanske? ;)
Nej då, det kommer att gå så bra så.
Bara lilleman klarar av att somna, han brukar
bli så uppspelt av att sova borta så han tvingar
sig själv att vara vaken, stackarn...

Nej, kvällsmat till lilla hjärtat, sen blir
det att stoppa han i sängen, jag ska hoppa
in i duschen, sen fixa i ordning matlådan,
den dagliga "msn-daten" å sen i säng =)
Frågade chefen om jag kunder börja
9 imorra, å det gick bra så, liiite sovmorgon.
En timme extra iaf ;)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0