Söndag kväll, ensamt

Jaha då va denna vecka slut då.
Fan va tiden går =)
Solen har skinit hela dagen, helt underbart,
men det har varit rätt kyligt ändå...

Varit på kalas idag som sagt.
Inte ett dugg kul för mig, men Viktor
hade hur kul som hellst
, å det är ju
huvudsaken =)
Han lekte så svetten lacka på han =P
Lär somna gott hos pappa ikväll.

Själv så har man sovit en stund på
eftermiddan, innan det va dax att fixa käk
å matlåda, värdelöst.
Men nu är det iaf gjort.
Sitter bara å slöar i soffan, finns inte
ett skit att se på, värdelöst.
Jobba imorra, sista dagen ute på Sätter tror ja iaf.
Sen vet ja inte vart vi ska eller vad vi ska göra.
Säkert börja putsa alla fönster på alla
ställen vi varit på, suck.

Längtar sjukt mkt tills på Fredag.
Raringen kommer, ska bli å gött!
Låsa in oss hemma å bara rå om varandra.
Pyssla om oss, äta god mat, se på film å spela Tvspel =)
YAY, en perfekt helg tsm med min älskade!

Helgen efter det så ska jag ner till Uddevalla, Fredag-Tisdag.
Alex fyller 30
snart, å festen blir den 2/4.
Kommer nog bli rätt sköjj =)
Med mkt folk, sprit å skratt.
På dagen ska jag, Krille & Andreas bjuda Alex
på käk, kött å potatis har vi kommit fram till iaf haha.
Sen på kvällen blir det FEST!

Efter den festen har jag bestämt mig för att
ta det lugnt framöver, tills jag fyller
år
eller nåt liknande.
Kan vara gött att vårda om levern å sig själv
ist för att supa bort de få hjärnceller man har kvar ;p

Nej, fortsätta slappa innan det är dax att sova.
Ha en bra kväll alla läsare!

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0