Ostsås!!

Jag är fan bäst.
Stod i köket å gjorde i rodning
matlåda, och kom på att ja ville
ha ost & baconsås.
SJUKT gott blev det med vill ja lova!

Recept:

Mjölk alt. grädda för fetare sås
Maizena redning, ljus
Chili Explotion
Chili pulver
Vitlök
Salt
Peppar
Bacon
Ost

Det står inte hur mkt det ska vara pga
att jag aldrig mäter upp när jag gör sås.
Så ta efter behag, så blire nog bra ;)


I söndags åkte Andreas hem, men det känns som
att det var flera veckor sedan ja träffa honom.
Saknaden är så jävla svår & jobbig.
Går som i en dvala när han inte är
i min närhet, allt känns jobbigt å tråkigt.
Tur att Viktor kmr på Onsdag å kan lysa
upp livet igen
=)

Mamma kmr även på Torsdag å sover över =)
Gött att träffa å umgås lite, var ett tag
sedan vi sågs *saknar*

Jag har precis käkat lite kvällsmat å har
Top Model 15 i bakgrunden.
Väntar på att "Världens bästa hotell"
ska börja, tror det kommer va styggt bra program =)

Puss & Kram!


Viktor sommaren 2010


Andreas & Jag sommaren 2010

<3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0