Mitt i veckan

Onsdag idag, solen har verkligen
gett oss värme idag, helt underbart =)

Dagen på jobbet gick faktiskt rätt snabbt idag.
Kändes gött, fast kroppen är slut av allt upp å ner
upp å ner upp å ner hela dagarna.
Margit va snäll å följde med å hämta Viktor
på skolan så vi slapp gå hem, YAY! =)
Å imorra får han skjuts till skolan med, snälla
arbetskamrater man har =)

Mamma å Allan kommer imorra med, å
ska dra en sleep over.
Då blir det för mig att slagga på soffan, hoppas
man somnar å inte har allt för ont i ryggen
när man väl vaknar...
Å på Fredag så är mamma snäll å kör
Viktor till skolan å även hämtar, fan så underbart!

Söndag ska Viktor (å jag) på kalas för en kille
i Viktors klass som fyller år.
Det blir på Nöjesfabriken, kan ju bli kul, för Viktor iaf.
Gillar inte att sitta med andra föräldrar som kollar
snett
på en för den stilen man har *suck*
Men vad gör man inte för sin lilla prins? <3

Pratade en sväng med ässkingen förut med,
mitt XBOX 360 jag köpte av Krille hade kommit. YAY!
Så nästa helg när Andreas kmr hit, blir det att
låsa in sig heeeeeeeela helgen å bara njuta
av varandras sällskap å spela som fan =D
Hihi underbart att Äntligen ha sin egen spelkonsol,
blir ju min å Viktors tidiga födelsedagspresent..
Och ja, Andreas med, me tanke på att vi betalat halva var :p

Snart är det sängen för Viktor, han ligger här
brevid å kollar på Scooby Doo 2, han börjar att
se gött sleten ut, å vi ska ju ändå upp vid 7 te morran *gäsp*
Blir nog inte såååå sent för mig heller kan ja tänka mig,
känner mig trött å helt borta i skallen, åsså tandvärk... Igen..
Bet ju helt
i sönder ena tanden förra veckan, gjorde inte
ont alls, men nu börjar det småvärka å bulta
lite av & till..
Måste väl ringa ner te Folk tandvården här i Skoghall,
har aldrig någonsin varit där, så, kanske tar sin tid.
Behöver ju först en undersökning, sen för att kolla om jag
kan få lustgas å sen vad mkt lustgas di ska sätta in... *suck*
DYRT!

Nej, over and out folket!

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0