Lördag :)

Blev en tidig kväll för både mig
och Viktor igår, han somnade 22 å jag
gick och la mig 23 typ.
orkade verkligen inte vara uppe, sjukt trött.
Sov till halv nio imorse, sen dess har
det varit fullt ös.

Tog med oss Liam & Andres ner till centrum,
Viktor vill ha fiskbullar till middag, så va
tvungen ner å köpa det =)
Han kan verkligen äta en hel såndär
burk själv, inte klokt, åsså med mos till :o
Jag skulle ha sprängts, men det är ju bra
att han äter ordentligt, så att det inte bara är
godis som gäller.
Lunchen idag blev pannkakor m glass, mkt gott =)

Händer väl inte allt för mkt resten av dagen.
Ska hänga tvätt å fortsätta rengöra den sjukt
äckliga fläkten
vid spisen...
Fan va skitig å äcklig den var *urk*
Vet inte ens om ja kommer att få rent den,
äckellortigt va det! *blä*

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0