Kort dag, med massa snö!!! :@

GAH!
När jag öppnade ögonen i morse å tittade
ut så va allt VITT igen, satans, jävla skitsnö!
Å mycke är det med, trodde verkligen våren
va på intåg, men icke................... suck

Som tur va så körde vi en kortdag idag...
Strul imorse med folk som va sjuka, bara en
bil osv osv, så man tappar ju suget redan från start.
Åkte iaf hem efter lunch, det svider ju inte direkt
en Fredag ;)

Fredagsmys med Viktor står på schemat idag.
Inhandlat lite godis, chips å dip.
Ska väl ligga i soffan å kika på film
halva natten misstänker ja ;)
Fast imorra blir det en tidig kväll för Viktor.
Söndag 10.30 ska vi till Nöjesfabriken, en kille
i Viktors klass ska ha sitt kalas där, kan ju va kul.
Efter kalaset så åker Viktor hem till farsin
å jag hem till mig för att fixa matlåda å sånt där kuligt.

Ska verkligen försöka, obs! försöka, att dammsuga lite
sen med, en tvättmaskin är iaf klar å hängd.
Byta sängkläder i Viktor säng ska med göras,
åsså ta den lilla disk som finns.
Men nu får det bli en cigg å sen kika lite Simpsons ;)

Puss & Kram!

Babylove
- Om en vecka är vi i varandras
armar igen, längtar nåt så otroligt.
Jag kommer vara Din för evigt <3
Älskar Dig nu och för alltid mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0