Klar!

Då har Viktor åkt till mormor,
jag har duschat, gjort mig i ordning å
packat ner det sista inför helgen.
Saknar redan Viktor, men ska ringa å prata
med han varje dag <3
Å förhoppningsvis så kmr han nästa helg ist =D
Funderar på att grilla om vädret kan BESTÄMMA SIG NÅN JÄVLA GÅNG!?
Va fan ärre med att det snöar som fan igen då?? SNARK!

Ska ta 18.13 bussen in te stora staden, sen gå å hämta ut
biljetten å sätta mig på tåget om det står inne redan då.
Lika bra så man får nån bra plats :p
Sist ja åkte hem fick ja ju STÅ! Fy fan va crap det va.
Å kallt med, fick ju stå i "hallen" mellan två vagnar *brr*

Tågresan blir Karlstad - Trollhättan.
å i Trollhättan får ja stå å frysa i nästan en
halvtimme innan bussen går te Uddevalla..
Sååå värdelöst med buss, dels tar det 40minuter eller
nåt i den stilen, sen är jag verkligen inte van å åka
med just den bussen heller...
Bättre med Karlstad - Öxnered
Öxnered - Uddevalla
, som bara tar en kvart =P
mkt bättre tkr ja, men men, fanns ingen sån resa tyvärr =/

Imorra blire att dra te bolaget å shoppa loss.
Sen hem te Krille, förbereda lite mat eventuellt
och pyssla i ordning i lokalen vi ska ha =)
kommer bli en lyckad kväll för söta lilla Alex =)
Massa folk, musik å alkohol, YAY!

Nej, fan va tiden går sakta då..
Å fan vettni, letade efter kabeln till min mp3,
hittade den, la den nånstanns å hämtade
mp3n.
å tror ni inte på fan att jag GLÖMT vart ja la kabeln då??
Åååå har sprungit runt som en dåre här hemma å letat,
men den är som bortblåst??
hahahaha styggt glömsk må jag säga.
Skitsamma, har ju musik inlagt redan, men ville
ja lite nytt typ =P

Puss & Kram!
Ha en bra helg, det ska jag ha!



Jag & Alex
Ljungkile 2010


Mammas kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0