Kärlek på Nätet?

Kan man finna sin sanna kärlek på nätet?
Ja, det kan man verkligen det, och jag har hittat
min. Helt jävla underbart, så fortsätt leta!
Fortsätt date:a, fortsätt flirta!
Han/Hon finns att där ute nånstanns,
det finns en till alla!
<3

Blev en tidig dag på jobbet med, svider ju inte.
Städade en lght, jag, Margit å Barbro.
Tog ett par timmar men nu är det gjort iaf.
Thomas är hemma å är sjukskriven resten av veckan,
stackarn har åkt på influensan eller nåt :s

En annan har hunnit med massa saker:
- Färgat håret - rött
- Varit in te stan med cig åt syrran
- Köpt BH & trosor
- Gjort sallad
- Ätit underbart goda ribs som blivit över
sen älsket var här, shit va bra han är på att laga kött! ;)

Nu är det slappt i soffan som gäller, fram till att
det börjar bli dax för sängen.
Tandvärken har inte varit så farlig idag, haft redigt ont
"bara" två ggr.
Ja jag borde gå till tandläkaren, men för det första är
jag helt sinnesjukt pinsamt rädd, och för det
andra så är det helt ENORMT jävla dyrt med.....
Men men, snart orkar ja inte mer å då är
det bara att ta sig i kragen å ringa akut, igen... *suck*

Onsdag snart med, hämta Carlsson på fritids å
hem för massa massa myspys!
Han åker ju *tyvärr* igen redan på Torsdag hem
till mormor (morsan).
Dom hade ärenden ner hit så det är både onödigt
å kostsamt
att åka ner 2dagar i rad.
Mamma bor i Munkfors (8mil), så det är en bit att åka.
Blir att barnnappa Viktor igen nästa helg ist,
så blir det en barnledig helg till för Magnus & Lovisa.
Så kmr ju förhoppningsvis Andreas upp med <3

Torsdag kväll tar jag 18.59 tåget ner till
Trollhättan för byte till Uddevalla, och stannar
där ända tills på Tisdag, kommer bli såååå underbart
å längtar jättemkt efter kärleken såklart, men oxå alla
sötnötter å bäste svärmor
såklart ("v")

Nej, nu kallar TV4 Fakta, sen är det säsongsstart
för "Project Runway" på 3:an *längtat efter*

Puss & Kram på Er alla sötisar där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0