Jobbig å sömnlös natt

Jaha, när ja väckte Viktor igår kväll för
ett toa besök, slutade det med att han spydde
ner hela mig, hela sig själv åsså golvet inkl.
badrumsmattan =(
Sen har det under natten varit upp å se till
att han spyr i hinken, ge honom vatten, trösta.
Så är något slö i skallen idag....

Fick dra med mig honom ner till centrum med
för att köpa lite cola, folk säger att det ska vara
bra med avslagen cola, så får väl testa det.

Han har inte spytt sen 4 imorse iaf, men ingen skola
idag inte, å ingen bio heller =(
Synd, han är jättelessen för det.
Men ska höra med Magnus om jag å Andreas
kan låna han ett par timmar nästa Fredag
för att gå då ist =)
Å det ska nog inte vara några problem.

Får se hur det blir med att få i honom mat idag med.
Förstår om han inte är sugen direkt, ifall ifall det
kommer upp tillbaka igen, inge kul alls det.
Blir iaf en lugn dag hemma, för oss båda.
Ska roa mig med att hänga tvätt, diska å laga mat
om en stund...

Ja ja, får se hur denna dagen slutar.
Nu tjatas det om bion igen,
svårt att förstå att man måste vara
hemma å va sjuk ibland med...
Tänk om vi går dit, å det slutar med
att han spyr ner hela salongen, styggt pinsamt =/

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0