Jenny - Mitt liv i ord

Kanske inte bara ska skriva om hur underbar
man jag fått tag på, va skönt det är att vara
mamma å rå om sig själv, utan andra saker med.

Vad händer i livet just nu då?
Månaderna tickar på, sen i Juni 2010 så
har jag varit Andreas flicka, tiden har gått så
sjukt snabbt å lyckan är som sagt var total =)

Jag jobbar å sliter på dagarna, 7.30 - 16.oo
varje dag, och jobbar med lokalvård, storstäd.
Sliter styggt på kroppen, men lönen rullar in
samma datum, varje månad, vilket är huvudsaken.
När jag inte jobbar å är barnledig så har
ja ju såklart mitt lilla hjärta varannan vecka,
som har blivit mkt bättre med sitt humör,
toabesök å allt det har varit problem med tidigare.

Livet rullar som sagt på, allt går frammåt å
just nu ser framtiden iaf för mig/oss väldigt ljus ut.
Vilket jag njuter av för fullo.

Längtar bara som busen tills i juli, då tar min
älskade sitt pick å pack å flyttar hit till oss
från Uddevalla, ska bli så underbart att ha sin
egna lilla familj samlad på ett ställe.
Och om tiden redan har gått så fort som den har
gjort så är snart sommaren å flytten här =) *längtar*

Just nu sitter jag å fryser i soffan, Viktor har
precis åkt hem till sin pappa igen.
HAn kommer någpt senare imorra med
eftersom hans farmor fyller år, så han
ska på kalas där i morgon. *grattis*

Får se hur det är att gå på bio själv med honom
på fredag med, vi brukar alltid ha med pappa (morfar)
men tror inte det kommer att bli några större problem,
mammas stora pojke =)

Nej, nu blir det att runda av, ta disken som blivit
innan det ska bli att totalmysa ner sig i soffan å invänta
"Halv åtta hos mig" som för övrigt är i Karlstad
denna vecka, sweet! =)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0