Ingen trevlig bieffekt

Om ni nån gång som jag, haft tråkigt å börjar
läsa på dom små lapparna som är med i
värktabletts askarna kanske Ni oxå läst om
just bieffekterna man kan få.
En av dom är huvudvärk, å gissa vart jag
har ont? Just det, i hövve *suck*
Alltid är det nåt, va är felet!?
Ingen tandvärk än iaf, skönt!

I går va natt va inget undantag, la mig, gick upp, la mig, gick
upp osv. Tillslut, vid 3-tiden eller något så somnade jag i soffan,
säkert av ren utmattning, jobbigt.
Det är töligt att gå till jobbet när man inte känner sig
pigg å utvilad, dagarna går så jävla sakta.
Tvättat fönster idag med, å fått ligga ännu
en gång i "vita rummet". Helt underbart!

Resten av dagen blir det vila i soffan.
Äta lite mat å kanske titta på en film.
Kollade på "It´s kind of funny story" igår.
ingen jättekomedi, men småskratt å leende följde hela filmen iaf.

Nej, huvudet mördar mig, over and out!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0