I´m off today... =(

En dålig dag idag, första på mkt länge.
Började med att jag försov mig drygt en timme.
Snabbt upp, borsta tänderna, packa väskan å sen
upp på cykeln å trampa iväg.
Ingen direkt bra start på dagen må jag säga.

Sen har det bara varit typ. Jobbigt.
Känner mig vissen, nere, lessen, besviken,
irriterad, trött, less, stressad
å allt annan skit man kan känna.
Fattar inte varför, har inte mått bajs på länge, men just
denna soliga, ljummna dagen så kommer det som ett brev på posten *suck*
Vissen som en blomma utan vatten.... Pest å pina.
Trodde att dessa känslor skulle varit helt borta då
mitt liv är näst intill perfekt nu.
Jobb, en underbar karl, min gossis pojk, massa
Nya vänner som bryr sig...
Vad är då felet just nu??
VARFÖR?! Jag fattar inte..
Men det går väl över hoppas jag.
Ska ge mig av till fritids om en stund å hämta
mitt lilla hjärta *saknat*

Ska boka tid i tvättstugan tills nästa vecka med,
har en överfull IKEA påse i sovrummet som måste
tvättas, tråkigaste med att byta sängkläder, det blir
så otroligt mkt så min lilla maskin klarar inte av det :P
Vad ska mer göras idag då?
Träffa Carro som är söt å ska vara kattvakt under tiden
jag är i Uddevalla hos älsklingen :)
Tack smulan! <3
Diska ska göras, men mest ska jag bara vara med
Viktor å mysa eftersom han åker till mormor
imorra eftermiddag, å jag tar tåget till Uddevalla
på kvällen. Typiskt att 30års festen skulle vara
denna helg å att jag å Andreas ska vara med å planera,
dekorera å hjälpa
Krille med middagen vi ska bjuda Alex på..
Men men, that´s life!

Puss & Kram!




Mammas ljuspunkt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0