Hemma med värk =(

Ja, det var ju en mkt givande natt må jag säga.
Eller inte..
Tandvärken störde så pass mkt att ja nästan
inte sovit ett jävla skit i natt..
Vid 2tiden gav jag upp, satte mig i sängen å
bara stirra rakt fram.
Vet inte va klockan va när jag tillslut somnade av
ren utmattning, men det blev fan inge jobb idag.. =/

Varit ner till Apoteket å köpt hem lite värktabletter.
Får hoppas det hjälper, har inte lika ont just nu,
men av nån konstig anledning så kmr det ju
altid på kvällen/natten då man verkligen INTE
vill att det ska komma, styggt irriterande iaf.
Gick iaf till tandläkaren oxå, man får vänta upp till SEX MÅNADER
innan man kan få tid, YAY! Not!
Va in på ICA å köpta kaustiksoda till avloppet i köket med.
Har hällt i nu så får vi se om det hjälper.
Jobbigt att vattnet inte rinner ner *suck*

Vad göra annars idag då?
Igår hade jag ju så SJUKT tråkigt, tur att pappi
kom å räddade mig en stund iaf.
Köpte ett spel till Xbox:en med, yay!
Ska "träffa" Andreas en stund på msn sen,
sen blir det nog att försöka rensa å kasta
papper å tidningar man har liggandes här hemma.
Ska försöka å lägga mig supertidigt idag, så
tandvärken kanske inte hinner komma innan ja somnar.
Det vore ju nåt vill jag lova.

Vila en stund blir det nu iaf.
Catch ya later!

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0