Fy fan vilken värk =(

Å fyfan, tandvärk är nog ta mig fan det
vidrigaste, äckligaste å mest smärtsammaste en
människa kan ha, JÄVLAR vad ont det gör!!!
Å värktabletterna hjälper i si så där, 30min
innan det släpper å gör bajsont igen...

Måste nog bli att ringa efter en akuttid snart.
Orkar inte med denna smärta som råder just nu.
Det är helt sinnesjukt, å ONT!! ONT ONT ONT ONT!

Har iaf fått i mig lite mat nu, å just precis nu, har
jag inte ont alls, men det efter 2 Ibumetin å en Treo =/
Levern lär ju lägga av rätt snart om det fortsätter såhär.
Å om/när man får en akuttid så får man ju ingen lustgas heller,
dom har ju tydligen speciella tandläkare för det..
Åååååh, vill inte gå igenom den rädslan igen
som det var sist, fyfan...
Skakar i hela kroppen, hyperventilerar å gråter.
Ja inte fan är det roligt att vara rädd för tadläkaren.
Inte ett jävla dugg! Fitta!

Längtar efter Andreas tokmkt med, ännu mer när man
har ont å känner sig ynklig som fan med.
Han får mig att må så bra å tröstar mig när det behövs.
Så gullig å underbar man jag fått tag på, lycklig som få! <3
Men snart ärre Fredag å då är han hemma när jag kmr hem från jobbet,
åh va jag längtar!! SUPERMKT! <3 <3 <3

Längtar faktiskt ner till Uddevalla med.
Ska bli kul/skönt/gött att komma dit nästa helj.
Å stanna där ett par dagar, Fredag-Tisdag.
Tacka vet ja betald semester =D
Ska bli sååå gött, fast Andreas nu mer bor hos sin
mamma, så vi är ju 3 i hushållet då å inte spec
mkt egentid, harkel, men det får vi lösa.
Ena dagen/kvällen är vi ju borta å firar Alex.
Å dagen efter det är man ju bakis :p haha

fredag ska ja även hämta nya kläderna jag
beställt från www.Halens.se ,en klänning å ett par jeans, läckert!
För en gångs skulle beställde jag bara till mig själv,
annars brukar det bli både till Viktor & Andreas,
men inte denna gången =D
Får även igång digitalTvn på Fredag, yay, äntligen!

Mkt som händer å fötter.
MYS hela helgen kmr bli så underbart
å jag längtar snart ihjäl mig!! <3

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0