Dan före Dagen <3

Imorra, då Äntligen kmr Andreas hit.
Jisses va ja längtar å har längtat.
Jobbigt att vara ifrån den man älskar
massa många dagar =(
Men imorra, då blire myspys så fort
ja kommer hem från jobbet =D yay!

Har precis vart ner te byn å handlat
hem lite mat tills imorra.
Andreas skulle fixa maten så det va klart
tills ja kom hem, underbar han är <3
Fiskpinnar, mos å remouladsås, MUMMA!

Dagen på jobbet va DRYG som bara den.
Märks att inte Margit är med som den
friska fläkten hon är ;)
Samma visa imorra ute på Sätter,
resten av huset som ska tas.

Jag å Thomas drog te City efter
jobbet å krubba lite pizza =)
Snälla han var, så bjöd han mig
på maten, tack så mkt! =)

Kvällen ser ut:

- Halv åtta hos mig
- Sofias Änglar
- Hemlige miljonären el. 99 saker man måste göra innan man dör
- Kvällsmat å "msn-date"
- Sova
YAY!

Fortsätte även idag på Hermans tattuering,
å skickade den te han, å han gilla den =)
Så får hoppas att han kmr gadda den oxå =)
Då blir iaf Jag glad =)

Puss & Kram

Ps. Nya ICA reklamen med Jerry rockar.
Lite buse han är =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0