Äntligen hemma

Dryg dag på jobbet.
Sjukt dryg dag... Jisses.
Men nu är vi klara där iaf, gick
fort att göra jobbet, men hela dagen
i storhet har varit sjukt dryyyyyg!

Nu är jag iaf hemma, moffat i mig
en macka å myst ner mig under täcket i soffan.
SOFT & SLAPPT ska det vara efter jobbet.
Men imorra blir det rock n roll då lilla hjärtat
kommer hem igen *längtar*

Blir inget Uddevalla nästa vecka heller.
Andreas kmr upp hit ist =)
MYS PYS blir hela heljen, non alcohol.
Blir ju säkert desto mer på Alex 30års fest.
Men för en gång skull, så funderar ja faktiskt
på att ta det lugnt... Tro det eller ej, har väl sagt
det ett par ggr förr, men detta börjar barka åt helvete.
Har bakrus i en 2-3 dagar efteråt, inget blir gjort
å jag känner mig bara värdelös.
Inte värt det helt enkelt.

Puss & Kram


Mammas underbara prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0