Dåligt med bloggande

Ja vet, det är ett tag sedan men va fan
det enda man gör är att jobbar äter å skiter ju :p

Lever på livet som vanligt. Tar hand om lilla familjen
här hemma, Viktor har börjat skolan i Måndags =)
Ringde å pratade med honom igår, gissa om han
var stolt, mitt lillstora hjärta =D
Mammas pojk är stor, shit va tiden går!

Kräft/grill/inflyttningsfest hos Mia å Urban i Fredags med.
Fan så sköjj det va, helvete vad fulla vi blev.
Sov som en gris större delen av Lördagen.
Tur att pappa va hemma å kunde leka med Viktor ;)
Fast, vi låg ju i sängen å myste å tittade mkt på Tvn tsm med
så dagen va inte så pjåkig ändå.
Å Viktor var nöjd å det är ju huvudsaken.

Jobbat hela veckan annars, fast inte idag.
Haft feber under nätterna och denna natt gav
den sig inte, så jag stannade hemma.
Trött, ont i lederna osv... Som alltid vid förkylning :(

Men jag måste ner till centrum å köpa cig sen.
Andreas gikt spökar ju, och nu i båda fötterna, så han
har inte kunnat tagit sig ut på hela veckan =(
Han tar sig knappt runt här hemma lixom..
Tycker så synd om honom, men jag kan ju inte hjälpa
på nåt annat vis än att "passa upp" på honom.
I morgon ska vi till Apoteket å hämta ut medecin till
honom iaf, får se om det blir nåt bättre.

Vet inte om resan till Uddevalla blir av.
Jag är sjuk och Andreas har ont.... =/
Hade ju tänkt att överraska svärmor och
festa lite med Emil å så....
Men vi får väl se. Trist är det iaf

Jaja lite uppdatering om livet i Skoghall iaf.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0